Final stop: Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Jamie Steffie - WaarBenJij.nu Final stop: Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Jamie Steffie - WaarBenJij.nu

Final stop: Bali

Blijf op de hoogte en volg Jamie

11 Januari 2015 | Indonesië, Ubud

Hello friends & family,

Allereerst onze oprechte excuses voor de late en laatste blog.. Maar naar verloop van tijd en het vermoeid raken van het vele horizontaal liggen, zijn wij enorm laks en suuuper lui geworden....... Ja, nog meer dan dat we al waren... (Bestaat echt, haha)

Zoals velen van jullie weten, hebben Stef en ik de reis heel erg ingekort. Wat betekent dat wij op dit moment in Bali, Indonesië zitten. Wij zullen daar gaan genieten van een kleine vakantie van een week. Na die week zullen wij, na 2,5 maand van huis te zijn geweest, weer voet zetten op Hollandse bodem.

Jullie zijn natuurlijk gewend om hele verhalen van Stef te lezen, maar als ik nu hier onze afgelopen weken ga vertellen, dan blijft er niks meer spannends over voor de gesprekstof voor thuis

• 11 Januari 2015 - 16:51

Peter :

Wohh gaat een hoop langs me heen hoor maar van 12 maanden naar 2,5 maanden. Dat is inderdaad een heel stuk korter en zeker niet wat jullie intensie was. Maar geniet ervan op Bali hoor.

• 11 Januari 2015 - 18:31

Monique:

Hallo lieve meiden,
    Inderdaad een korte blog ieder zijn talent zullen we maar zeggen hahaha.
    Nou meiden geniet dubbel en dwars we staan in ieder geval vrijdagochtend in pyama en krulspelden op Schiphol, om jullie in onze armen te sluiten.